葛倫麥德羅斯
If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
And with you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

*Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
You'll only change my whole life through
Nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy
Our love will lead a way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you 如果我必須沒有你而活下去
日子將會是一片空白
夜晚將顯得漫長
有了你,我清楚的看見永恆
從前我也曾談戀愛
但不曾感覺這麼強烈
我倆的夢未央,且我們都明白
它們將帶我倆到心嚮往的地方
擁抱我,觸摸我
我不想沒有你而活下去

對你的愛永遠不變
現在,你應該明白我有多麼愛你
有一件事你可以確定
我絕不要求你更多的愛
對你的愛永遠不變
如今,你應該明白我有多麼愛你
你改變了我的一生
對你的愛永不渝

如果前方的路不好走
愛將為我們指引一條出路
像一顆導航的星
若你需要我,我就在你身旁
你不必改變什麼
我就是愛你現在的樣子
跟我來,分享這個景致
我將幫你也看見永恆
擁抱我,觸摸我
我不想沒有你而活下去



arrow
arrow
    全站熱搜

    Neo Chao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()