Can、t Take My Eyes Off You
Frankie Valli《 Can、t Take My Eyes Off You》1967

You、re just too good to be true
你好得不像是真的
Can、t take my eyes off you
我無法將視線從你身上移開
You、d be like heaven to touch
你就像人們嚮往的天堂
I wanna hold you so much
我想擁抱著你
At long last love has arrived
愛情終於來臨
And I thank God I、m alive
我感謝上帝,我還活著
You、re just too good to be true
你好得不像是真的
Can、t take my eyes off you
我無法將視線從你身上移開

Pardon the way that I stare
請原諒我注視你的方式
There、s nothing else to compare
沒有其他的事情可以比得過你了
The sight of you leaves me weak
你的目光使我軟弱無力
There are no words left to speak
讓我無話以對
But if you feel like I feel
如果你瞭解我的感受
Please let me know that it、s real
請讓我知道那是真的
You、re just too good to be true
你好得不像是真的
Can、t take my eyes off you
我無法將視線從你身上移開

chorus:
I love you baby and if it、s quite all right
我愛你,寶貝 如果可以
I need you baby to warm the lonely nights
我需要你來溫暖這寂寞的夜
I love you baby, trust in me when I say
我愛你,寶貝,請相信我說的話
Oh pretty baby, don、t bring me down I pray
噢!漂亮寶貝,我祈禱著,別讓我失望
Oh pretty baby, now that I、ve found you stay
噢!漂亮寶貝,我找到了你,留下來
And let me love you baby, let me love you
讓我愛你,寶貝,讓我愛你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Neo Chao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()